Vaatteiden valitseminen myyntiin

Miten varmistan, että vaatteet sopivat valikoimaanne?

Otamme vastaan tuotteita, jotka täyttävät Rekin laatukriteerit. Tuotteiden tulee olla hyväkuntoisia, ajankohtaisia ja brändiltään sellaisia, joita hyväksymme. Tämän linkin takaa löydät tarkat huomiot vaatteiden valikointiin. 

Otamme vastaan vaatteita sesongeittain seuraavasti:
Helmikuu – heinäkuu: kevät- ja kesäkauden vaatteet.
Heinäkuu – Helmikuu: syys- ja talvikauden vaatteet.

 

Otatteko vastaan muitakin brändejä, kuin brändilistalla olevia?

Kyllä. Brändilistalta löytyy merkkejä, jotka ovat erityisen suosittuja kaupassamme. Otamme vastaan myös muitakin laadukkaita merkkejä. Lista on suuntaa ja laatumielikuvaa antava.

Kurkkaa Brändilista sivulta erityisesti välilehti, josta löytyy brändit, joita emme ota vastaan.

Voinko lähettää eri tuotteita tai brändejä kuin mitä ilmoitin koodia tilatessani?

Kyllä. Lähetettävät tuotteet voivat joltain osilta poiketa ilmoittamistasi tuotteista ja merkeistä.

Vaatteita on alle 10 kpl. Voinko lähettää ne silti?

Et. Vaatteita kannattaa lähettää samalla kertaa enemmän, sillä yksittäisten tuotteiden lähettäminen ja käsittely ei loppuviimein ole kannattavaa. Jos sinulla on alle 10 myytävää tuotetta, voit säästää saamasi lähetyskoodin myöhemmälle ja lähettää enemmän tuotteita samalla kertaa.

Otatteko vastaan nimikoituja vaatteita?

Kyllä. Nimimikoinnin tulee olla kuitenkin piilossa, esim. pesulapussa tai niskassa.

Otatteko vastaan H&M erikoismallistojen tuotteita, kuten H&M x Balmain?

Emme ota vastaan H&M vaatteita tai merkin erikoismallistoja, vaikka tuote olisi hyväkuntoinen tai täysin käyttämätön. 

Otatteko vastaan hääpukuja tai vanhojentanssimekkoja?

Emme. Otamme vastaan nykymuodin mukaisia pitkiä iltapukuja, jotka soveltuvat yleisesti iltapukua vaativiin tilaisuuksiin. Jos mekko soveltuu ainoastaan vanhojentansseihin esimerkiksi värinsä ja mallinsa puolesta, emme voi ottaa sitä vastaan.

Otatteko vastaan vintagevaatteita?

Emme. Tällä hetkellä valikoimassamme ei ole vanhemmille erikois- tai vintagevaatteillle suunnattua kategoriaa. 

Vaatteiden pakkaus

Millaisessa pakkauksessa vaatteet kannattaa lähettää?

Voit lähettää vaatteet sellaisessa pakkauksessa, joka kestää kuljetusta ja pinoamista ja jossa vaatteet pysyvät siisteinä ja ehjinä. Tällaisia voivat olla esim. pahvilaatikko, kestokassi tai muovilaatikko. Vaatteet kannattaa laittaa vielä erilliseen muovipussiin tai pusseihin pakkauksen sisään, niin ne säästyvät mahdolliselta kosteudelta kuljetuksen aikana.

Tarvitseeko vaatteet viikata tai silittää ennen lähetystä?

Vaatteita ei tarvitse silittää, mutta ne kannattaa kyllä viikata. Joskus vaatteet saattavat odottaa käsittelyä paketissa tai pussissa yli kaksi viikkoa. Viikkaamalla tuotteet hyvin, vältytään suurimmilta rypyiltä, jotka saattavat vaikuttaa tuotteen arviointiin ja myyvyyteen.

Tuleeko jokainen vaate pakata erikseen muovipussiin paketin sisään?

Ei. Riittää, että vaatteet ovat pakkauksen sisällä yhdessä tai muutamassa muovipussissa, jonka saa suljettua tiiviisti. Muovipussin ei tarvitse olla n. minigrip -tyylinen pussi, vaan ihan normaali muovipussi käy. Pussin voi sulkea solmulla tai teipillä. Muovipussi estää kosteuden pääsyn vaatteisiin, joka saattaa tulla esimerkiksi kuljetuksen aikana.

Vaatteiden lähetys ja lähetyskoodi

Miten saan lähetyskoodin?

Saat lähetyskoodin täyttämällä lähetyskoodin tilauslomakkeen. Lähetämme koodiviestin sinulle sähköpostilla noin viikon sisään. Jos et ole saanut koodiviestiä, se on saattanut ohjautua roskapostikansioon. Jos viesti ei löydy roskapostista, niin ota yhteys asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@rekki.fi, +358 10 349 4100

Paketti painaa yli 10 kg - voinko lähettää sen silti?

Jos saapuvan paketin maksimipaino ylittyy, ylimääräisistä kiloista aiheutuneet lähetyksen lisäkustannukset otetaan huomioon korotettuna käsittelykuluna.

Voinko lähettää useamman paketin samalla koodilla?

Et. Jokaiselle Rekille tulevalle paketille tulee tilata oma lähetystunnus. Käsittelemme ja arvioimme meille tulevat paketit aina yksitellen ja jokaisesta paketista muodostetaan oma tarjous. 

Kuinka kauan lähetyskoodi on voimassa?

Koodi on voimassa toistaiseksi. Toivoisimme, että vaatepaketti lähetettäisiin Rekille 1 kk sisällä koodin tilaamisesta.

Maksaako lähetys?

Ei. Lähetyskoodin avulla paketin lähetys on ilmaista.

Tarvitseeko pakettiin kirjoittaa osoitetta?

Ei. Lähetyskoodin avulla paketti lähtee automaattisesti oikeaan osoitteeseen.

Voinko tuoda vaatepaketin suoraan Rekin toimipisteelle?

Kyllä. Ensisijaisesti toivomme, että tuotteet lähetetään meille. Jos kuitenkin asut lähellä tai sinulle on helpompi toimittaa tuotteet suoraan meille, niin sovitaan asiasta erikseen. 

Tarvitset myös tuotua pakettia varten lähetyskoodin. Kun olet saanut koodin sähköpostiisi, ota yhteys asiakaspalveluumme, niin sovitaan aika vaatteiden tuonnille: asiakaspalvelu@rekki.fi tai +358 10 349 4100 

Emme arvioi tuotteita saman tien paikan päällä, vaan paketti menee saman käsittelyprosessin läpi, kuin muutkin Rekille tulleet lähetykset. Saat tarjouksen tuotteistasi 14 päivän sisällä paketin saapumisesta Rekin varastolle. 

Tarjous ja tuotteiden hinnoittelu

Voitteko antaa hinta-arvion tuotteistani etukäteen, jos lähetän teille kuvia?

Emme pysty antamaan hinta-arviota tuotteista etukäteen ilman, että olemme nähneet tuotteet paikan päällä. Arviointiin liittyy olennaisesti tuotteen kunto, laatu, ajankohtaisuus ja malli. Palvelumme toimii niin, että käymme käsin läpi kaikki tuotteet, joista teemme tarjouksen asiakkaalle.

Miten hinnoittelette myyntiin lähetetyt tuotteet?

Hinnoitteluun vaikuttaa tuotteen brändi, malli, kunto, ajankohtaisuus ja kategoria. Arvioimme myös tuotteen myyvyyttä ja sopivuutta Rekin muuhun valikoimaan. Haluamme löytää vaatteille uuden kodin nopeasti, joten pyrimme ottamaan valikoimaamme sellaisia tuotteita, joilla varmasti on menekkiä.

Tuotteiden lopullinen myyntihinta määräytyy ylläolevien kriteerien mukaan. Rekin valikoimasta voit käydä helposti kurkkaamassa tiettyjen tuotteiden tai brändien ajankohtaisen hintatason. 

Kuinka paljon voin saada korvausta lähettämistäni tuotteista?

Tarjouksesta näet tuotteiden hintaerittelyn sekä mitkä tuotteet olemme hyväksyneet valikoimaamme ja mitkä mahdollisesti hylänneet. Korvauksen suuruuteen vaikuttaa valitsemasi tarjousvaihtoehto: myyntitili tai myy heti

Jos valitset myyntitili -vaihtoehdon, me maksamme tuotteen toteutuneesta myyntihinnasta sinulle jopa 60 %. Rekillä on oikeus myöntää tuotteen hinnasta alennuksia, joiden suuruus on maksimissaan 30 %. Tilitys lasketaan tällöin tuotteen toteutuneesta myyntihinnasta, joka on aina vähintään tarjouksessa mainittu myyntihinta -30 %.

Myyntituottojen tilitys tapahtuu kuukausittain kunkin kuukauden viimeisenä päivänä (tai tätä seuraavana pankkipäivänä). Tilityksessä huomioidaan kaikki edellisen kuukauden aikana myydyt tuotteet. Toimitamme sinulle tilityksen yhteydessä erittelyn myydyistä tuotteista. Omien tuotteiden reaaliaikaista myyntitilannetta ei tällä hetkellä voi seurata kootusti Rekin sivuilta.

Jos valitset myy heti -vaihtoehdon, me maksamme tuotteistasi varmasti 38 % tarjouksessa ilmoitetusta myyntihinnasta riippumatta tuotteiden myyntimenestyksestä verkkokaupasta. Tiitys tapahtuu tarjouksessa määriteltynä maksupäivänä, joka on 40. päivää tarjouksen hyväksymisen jälkeen. 

Tarjouksesta vähennetään tuotteiden käsittely- ja varastointikulu 9,90 €.

Saan varmasti tuotteista enemmän, kun myyn ne itse?

Voi olla, että saisit tuotteistasi paremman korvauksen myymällä ne itse jossakin sopivassa kanavassa tai foorumissa. Tarjoamme sinulle kuitenkin helpon ja nopean vaihtoehdon, jossa sinun ei itse tarvitse huolehtia tuotteiden kaupanteosta tai valokuvauksesta eikä sinun tarvitse myydä tuotteitasi yksitellen.

Myy heti -tarjousvaihtoehdossa Rekki ostaa vaatteesi, jolloin sinä saat tarjouksessa ilmoitetun summan varmasti tilillesi. Tarjouksen hyväksynnän jälkeen sinun ei tarvitse huolehtia enää mistään.

Miten ja milloin maksu tapahtuu?

Maksuaika riippuu valitsemastasi korvausmallista

Myyntitili:
Myyntituottojen tilitys tapahtuu kuukausittain kunkin kuukauden viimeisenä päivänä (tai tätä seuraavana pankkipäivänä). Tilityksessä huomioidaan kaikki edellisen kuukauden aikana myydyt tuotteet. Toimitamme sinulle tilityksen yhteydessä erittelyn myydyistä tuotteista.

Myy heti:
Tiitys tapahtuu tarjouksessa määriteltynä maksupäivänä, joka on 40. päivää tarjouksen hyväksymisen jälkeen.

Molemmissa malleissa raha lähtee tililtämme ja on SEPA-alueella tapahtuvissa maksuissa ilmoittamallasi tilillä joko seuraavana pankkipäivänä tai maksupäivää seuraavana toisena pankkipäivänä mikäli maksusuoritus lähtee klo 18 jälkeen. Mikäli pankkisi on OP, näkyy suoritus tililläsi jo maksupäivänä.

Huomaathan, että jos maksupäivä osuu perjantaille, on maksu perillä seuraavan viikon alussa ja jos maksupäivä on viikonloppuna, lähtee maksu eteenpäin vasta seuraavana pankkipäivänä eli maanantaina ja on perillä tiistaina. Huomioithan, että myös pyhäpäivät vaikuttavat maksuliikenteeseen samalla tavalla kuin viikonloput.

Valitsin myyntitilin. Pystynkö seuraamaan myyntejäni jostain?

Saat kuun lopussa tilityksen yhteydessä yhteenvedon, josta näkyy tuotteiden myyntiaika ja hinta. Tilityksessä huomioidaan tuotteet, jotka ovat myyty edellisen kuukauden aikana. Tällä hetkellä myyntiä ei näe reaaliajassa. 

Miksi osa tuotteista on hylätty? Mitä syitä on hylkäykselle?

Haluamme ylläpitää selkeän ja systemaattisen linjan jälleenmyymiemme tuotteiden laadun suhteen. Yleisimpiä syitä tuotteiden hylkäykseen ovat tuotteiden likaisuus, rikkinäisyys ja selkeät kulumajäljet. Hylkäys voi perustua myös siihen, että emme usko tuotteen menevän kaupaksi.

Tarjouksessa ilmoitetut hylkäyksen syyt:

Ei brändimerkintää
Tuotteesta ei löydy tietoa brändistä. Emme voi myydä tuotteita, joiden brändiä emme pysty varmistamaan.

Ei hyväksytty brändi
Tuote edustaa merkkiä, jota emme ota vastaan. Löydät ei hyväksytyt brändit brändilistaltamme.

Ei sovi valikoimaan
Tuotteessa on jokin ominaisuus, jonka vuoksi koemme, että tuote ei sovi valikoimaamme tai se ei ole houkutteleva myyntiin. Tuote voi olla päivittyneen mallinen (esim. 90-luvun miesten pikkutakki), liian erikoinen (esim. roolivaate tai häämekko) tai tuote, joita emme myy (esim. sukkahousut tai korvakorut). Tuotteen alkuperäinen hinta voi myös olla niin edullinen (alle 10 e), että tuotteen jälleenmyynti ei ole kannattavaa.

Kulutuksen jälkiä
Tuotteessa on havaittu myyntiä häiritseviä kulumia, esimerkiksi värissä tai kankaan pinnassa. Kuluma voi olla esim. neulepaidan nyppyyntyminen, farkkujen lahkeiden kulumat, mustien vaatteiden värihaalistuma tai vaatteet muoto on

Reikä
Tuotteessa on havaittu reikä tai purkauma.

Tahra
Tuotteessa on havaittu tahra tai pinttymä.

Tuotetta muokattu
Tuotteen mittoja on muutettu niin, että pesulapun kokomitoitus ei enää päde (esim. housunlahkeiden lyhennykset) tai tuotetta on tuunattu jotenkin alkuperäisestä.

Voimakas tuoksu
Tuotteessa on havaittu normaalia voimakkaampi tuoksu, joka estää tuotteen varastoinnin muiden tuotteiden sekaan sekä myymisen eteenpäin. Se voi olla esim. varaston tai homeen tuoksu, voimakas pesuaineen tuoksu tai lemmikkien tuoksu.

Tuote rikki
Tuote ei toimi toivotulla tavalla. Tuotteen vetoketju, tasku, nappi tai kiristysnauha ei toimi.

Ei sovi sesonkiin
Tuote on sesonkivaate, joka ei myy kyseisenä vuodenaikana. Näitä tuotteita ovat esimerkiksi: kesäiset hellevaatteet, kesäkengät, talvikengät ja paksut talvitakit ja villaneuleet. Otamme vastaan kausivaatteita seuraavasti:

  • Helmikuu – heinäkuu: kevät- ja kesäkauden vaatteet.
  • Heinäkuu – helmikuu: syys- ja talvikauden vaatteet.

Aitoutta ei voida todistaa
Mikäli tuotteen käsittelyn yhteydessä tulee esille mikä tahansa seikka, jonka perusteella tuotteen aitoutta on syytä epäillä, tuote hylätään. Lue lisää Rekin aitous ja alkuperäpolitiikasta täältä.

En ole tyytyväinen saamaani tarjoukseen. Voiko joidenkin tuotteiden hintoja vielä muuttaa?

Jos kyseessä on selvä hinnoitteluvirhe esimerkiksi tuntemattomamman brändin kohdalla, voit kertoa asiasta asiakaspalveluumme vastaamalla saamaasi tarjousviestiin. Voimme tällöin arvioida tuotteen uudelleen. Muussa tapauksessa tarjouksessa ilmoitettujen tuotteiden hintoja ei voi muuttaa.

Pyrimme arvioimaan tuotteiden käsittelyssä juuri tuotteen myyvyyttä ja sopivuutta Rekin muuhun valikoimaan ja hinnoittelemaan tuotteet houkuttelevasti, mutta realistisesti.

Mikä on hyväntekeväisyyskohde, johon hylätyt vaatteet menevät?

Toimitamme tarjouksen ulkopuolelle jääneet hyväkuntoiset tuotteet tällä hetkellä Fidalle. Fidan kirpputorien tuotot käytetään maailman kärsivien ihmisyhteisöjen auttamiseen.

Miksi tuote näyttää varattua? Milloin se vapautuu?

Tuote näyttää varattua silloin, kun se on varattuna toisen asiakkaan maksuvahvistusta odottavaan tilaukseen tai kun se on varattuna toisen asiakkaan ostoskoriin. Maksua odottava tilaus raukeaa, jos maksua ei suoriteta 2 vuorokauden sisällä tilauksesta. Ostoskorin varaus on voimassa yhden 1-1,5 h kuluesssa siitä, kun viimeinen tuote on lisätty ostoskoriin.

Miksi kaikissa tuotteissa ei ole esillä materiaalitietoja?

Materiaalitiedot ovat erittäin tärkeä ostokriteeri etenkin verkko-ostoksia tehtäessä. Pyrimme ilmoittamaan materiaalitiedot tuotesivulla aina kun se on mahdollista.  Jossain tapauksissa tuotteen pesulappu on kuitenkin niin haalistunut tai leikattu pois, jolloin emme pääse kirjaamaan materiaaleja tuotesivun tietoihin vaan meidän täytyy arvioida tai kuvailla kankaan materiaali tuotteen kuvaustekstissä.

Haluaisin palauttaa tuotteen. Miten toimin?

Haluamme, että pidetyt brändit löytävät uuden kodin ja pidät ostamistasi tuotteista. Jos kuitenkin käy niin, että tuote ei vastannut odotuksiasi, voit tehdä palautuksen 14 vuorokauden sisällä lähetyksen vastaanottamisesta.

1. Täytä palautuslomake

Kirjaa lomakkeelle omat yhteystietosi. Voit kertoa myös syyn palautukselle tai antaa palautetta tilauksesta, jotta voimme parantaa tuotetietojamme ja palveluamme. Syötä lomakkeelle myös tilinumerosi IBAN-muodossa, jotta voimme hyvittää tuotteiden hinnan pankkitilillesi. Mikäli maksoit tilauksen laskulla, mainitsethan siitä palautuksen yhteydessä. Jos palautat usean eri tilauksen tuotteita samassa palautuslähetyksestä, tulee jokaisesta eri tilausnumerosta täyttää uusi palautuslomake.

2. Pakkaa palautettavat tuotteet

Tarkasta, että tuotteet ovat alkuperäisessä kunnossa ja niissä on kiinni Rekin omat tuotelaput. Pakkaa tuotteet huolellisesti Rekin lähetyspussiin tai omaan pakettiin. 

Kirjoita tuotteiden mukana tulleeseen lähetyslistaan (A4) mitkä tuotteet aiot palauttaa ja tuoterivin perään syy palautukselle. Sujauta lähetyslista tai lappu mukaan palautuslähetykseen.

3. Vie palautus toimipisteeseen

  • Palauta paketti Postin palvelupisteeseen

Kirjoita paketin päälle ”Asiakaspalautus” ja yrityksemme nimi ”Rekki”. Vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen ja kerro, että kyseessä on asiakaspalautus. Asiakaspalvelija tulostaa paketin päälle osoitekortin, jonka avulla paketti lähtee oikeaan osoitteeseen Rekille. Säilytä lähetyksen kuitti. Palautus ei maksa tässä vaiheessa mitään, otamme sen kustannukset huomioon tuotteiden hyvityksessä.

  • Palauta paketti samaan Postin pakettiautomaattiin, josta noudit tilauksen

Voit palauttaa lähetyksen pakettiautomaattiin samalla koodilla, kuin millä olet sen noutanut. Saamasi koodi on voimassa 14 vrk paketin noutamisesta. 

  • Palautus Matkahuollon kautta (koodi: 9524439)

Löydät sinua lähimmän Matkahuollon palvelupisteen täältä. Anna palautuskoodi 9524439 myyjälle ja kerro, että kyseessä on palautus. Paketti lähtee tämän jälkeen oikeaan osoitteeseen. Palautus ei maksa tässä vaiheessa mitään, otamme sen kustannukset huomioon tuotteiden hyvityksessä.

4. Muista

Jotta voimme hyväksyä palautuksesi, tulee se lähettää 14 päivän sisällä siitä, kun olet vastaanottanut ostamasi tuotteet. Muistathan, että olet vastuussa siitä, että palautuksesi tulee meille perille, joten säilytäthän huolellisesti palautuksesta saamasi kuitin. Kuitista ilmenee myös paketin seurantakoodi.

5. Hyvitys

Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Hyvitys tapahtuu 14 vrk kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Mikäli käytät palautuksessa Rekin tarjoamaa palautustunnusta, vähennämme hyvityksen summasta palautuksen lähetyskulut 5,90€ (sis. ALV 24%).

 

Olen jo maksanut tilauksen, voisitteko lisätä samaan tilaukseen vielä yhden tuotteen?

Maksutapahtuman jälkeen samaan tilaukseen ei voi enää lisätä uusia tuotteita. Jos olet tehnyt tilauksen kirjautuneena käyttäjätilillesi, voit tehdä lisätilauksia ilman toisia toimituskuluja aina niin kauan kuin aiempia tilauksia on vielä pakkaamatta ja lähettämättä. Järjestelmä tunnistaa, että teet lisätilauksen aiempaan tilaukseen, eikä veloita tuolloin lähetyskuluja. Pakkaamme nämä kaikki tilaukset samaan pakettiin.

Tein tilauksen, mutta en tiedä onko maksu mennyt läpi. Mistä saan varmistuksen?

Onnistuneen maksusuorituksen jälkeen sähköpostiisi pitäisi tulla maksuvahvistusviesti maksunvälittäjä Paytraililta ja tilausvahvistusviesti Rekiltä. Jos mielestäsi maksu onnistui, mutta et ole saanut kyseisiä viestejä, tarkista tililtäsi, että onko tililtäsi mennyt tilauksen veloitus. On saattanut käydä niin, että maksutapahtuman jälkeen unohdit palata takaisin kaupan sivuille, jonka vuoksi tuo tilaus ei aktivoitunut maksetuksi. Voi olla myös, että sähköpostiosoitteessasi on jokin virhe, jonka vuoksi viestit eivät ole tulleet perille.

Jos onnistuneen maksutapahtuman jälkeen sinulle ei ole tullut yllä mainittuja viestejä, ota yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@rekki.fi +358 10 349 4100

Yritin tilata vaatteita, mutta maksu jäi kesken. Yritin tehdä uuden tilauksen, mutta kauppa ilmoittaa ettei tuotteen saldo riitä. Kuinka toimin?

Jos tilauksesi maksutapahtuma on jäänyt kesken tai jotenkin epäonnistunut, jää tuo maksamaton tilaus vielä varatuksi kauppaamme. Tilauksen tuotteet eivät siis vapaudu muille tai sinulle uudelleen ostettavaksi, vaikka maksu epäonnistui. Tuo tilaus odottaa maksusuorituksen loppuunvientiä 2 vuorokautta siitä kun teit tilauksen. Tilauksesi tuotteet näkyvät tuolloin varattuna kaupassa.

Saat keskenjääneestä tilauksesta automaattisen sähköpostiviestin, josta löytyy linkki, jonka kautta pääset maksamaan tilauksen. Jos teit tilauksen kirjautuneena omalle käyttäjätilillesi, pääset maksamaan tilauksen oman tilisi kautta, “tilaukset” kohdasta.  

 

Ovatko tilaamani tuotteet allergiavapaita?

Emme voi taata, etteivät myymämme tuotteet aiheuta allergisia reaktioita. Valikoimassa ei kuitenkaan ole tuotteita, jotka tuoksuvat voimakkaasti tai sisältävät näkyvästi eläimen karvoja, sillä ne rajataan pois jo käsittelyvaiheessa.

Tilaamani tuote on rikki, kuinka toimin?

Käymme kaikki myymämme vaatteet huolellisesti läpi, mutta joskus tarkkojen silmiemme ohi saattaa päästä tuote, joka on viallinen. Mikäli tuote ei noudettaessa vastaa tilausta, tulee asiakkaan ilmoittaa reklamaatiosta viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@rekki.fi. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on virheestä tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi?

Asiakaspalvelumme auttaa mielellään kaikissa tilanteissa. Soita +358 10 349 4100 tai laita sähköpostia asiakaspalvelu@rekki.fi. Meidät tavoittaa myös Facebookista yksityisviestillä tai Twitteristä.