Nuutisarankatu 14 E, 33900 Tampere

Palvelemme vain verkossa

Moro!

Rekki operoi valtakunnan laajuisesti Tampereelta käsin. Toimistomme sijaistee varastomme yhteydessä. Meillä ei ole myymälää eikä toistaiseksi ole tarkoituskaan sellaista pystyttää, sillä uskomme vahvasti verkon voimaan. Kun haluat lähettää meille postia, aiheellisia laskuja tai avata keskustelun yhteistyöstä, katso alta, millä tavoin ja mihin toivomme yhteydenottoasi.

Usein Kysyttyjä Kysymyksiä

Olethan lukenut ainakin seuraavat vastaukset Usein Kysyttyihin Kysymyksiin ennen viestisi lähettämistä.

Miten saan lähetyskoodin?

Saat tilattua itsellesi lähetyskoodin täyttämällä lomakkeen sivulla Lähetyskoodin tilauslomake. Kysymme lomakkeella yhteystietosi ja tilinumerosi myöhempää tilitystä varten. Saat vahvistusviestin, että kooditilauksesi on tullut perille lähetettyäsi tiedot.

Lähetämme sinulle lähetysdokumentin heti, kun pystymme ottamaan tuotteita vastaan. Palvelumme on ollut sen verran suosittu, että kapasiteettirajoitteista johtuen joudumme säännöstelemään meille lähetettävien tuotteiden määrää. Kun olet saanut meiltä sähköpostitse lähetysdokumentin, voit viedä hyvin pakatun lähetyksesi lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen ja lähettää tuotteet meille ilman eri veloitusta.

Kuinka paljon Rekki maksaa lähettämistäni vaatteista?

Jokainen lähettämäsi tuote arvioidaan yksitellen ja saat lopuksi könttätarjouksen lähettämistäsi tuotteista. Maksamaamme hintaan vaikuttavat mm. tuotteen kunto, ikä, jälleenmyyntikelpoisuus, brändi, uusmyyntihinta jne.

Maksamme meille lähetetyistä tuotteista keskimäärin 3-50€ tuotteesta ja edellä mainituista seikoista riippuen. Arvokkaampien tuotteiden osalta voimme ehdottaa erikseen myyntitilimallia ja tulonjakoa tätä koskien.

Ottaako Rekki vastaan muita kuin listalla olevia brändejä?

Sivuilla listaamamme brändiluettelo on ohjeellinen. Otamme kuitenkin vuodenajasta ja sesongista riippuen tuotteita vastaan valikoiden, joten sisäänostomme painotukset myös brändien osalta päivittyvät aika ajoin. Päivitämme brändilistaa myös sitä mukaa, kun meille tarjotaan uusia brändejä ja olemme arvioineet niitä. Parhaiten pysyt kärryillä, kun käyt silloin tällöin tarkistamassa, mitä brändejä ja tuoteryhmiä sisäänostossa on juuri sillä hetkellä vuorossa.

Jos olet epävarma, hyväksymmekö tuotteita, jotka haluaisit meille lähettää, voit laittaa ne tulemaan joka tapauksessa. Mahdolliset hylätyt tuotteet toimitamme joko kierrätykseen tai hyväntekeväisyyteen, joten kaikki meille lähetetyt tuotteet päätyvät hyötykäyttöön.

Miten Rekille lähetettyjä tuotteita arvioidaan?

Rekille lähetetyt tuotteet arvioidaan ensin seuraavien seikkojen näkökulmasta:
- onko tuote puhdas
- onko tuote ehjä
- onko tuote kuntonsa puolesta käyttökelpoinen
- onko tuote iältään sellainen, että sillä on vielä käyttöikää jäljellä

Rikkinäiset ja pesemättömät tuotteet joudumme valitettavasti hylkäämään, vaikka ne muutoin olisivat käyttökelpoisia.

Tuotteista maksettavaan hintaan vaikuttavat puolestaan mm. seuraavat seikat:
- tuotteen brändi
- tuotteen normaali uusmyyntihinta
- arviomme tuotteen jälleenmyyntikelpoisuudesta
- tuotteen kunto
- tuotteen ikä
- jne.

Miksi osa tuotteista hylätään?

Haluamme ylläpitää selkeän ja systemaattisen linjan jälleenmyymiemme tuotteiden laadun suhteen. Tuotteet, jotka eivät ole sellaisenaan jälleenmyyntikelpoisia hylätään vastaanottovaiheessa ja ne siirtyvät jälkikäsittelyyn. Yleisimpiä syitä hylkäykseen ovat tuotteiden likaisuus, rikkinäisyys, selkeät kulumajäljet jne.

Haluamme, että Pidetyt brändit tarkoittaa puhtaita, käyttökelpoisia ja uuden mahdollisuuden ansaitsevia tuotteita, jotka uusi omistaja pukee ylpeänä päälleen.

Voiko Rekille tuoda tuotteita?

Tarvitset myös tuotuja vaatteita varten lähetystunnuksen. Ensisijaisesti toivomme, että tuotteet lähetetään meille. Jos kuitenkin asut lähellä tai sinulle on helpompi toimittaa tuotteesi suoraan meille, voit sopia tuotteiden tuonnista lähettämällä viestin asiakaspalveluumme. Lähetämme sinulle vastauksena ohjeet ja ajankohtaehdotuksen tuotteiden tuontiin.

Milloin maksu näkyy tililläni?

Laitamme tilitykset maksuun tarjouksessa määriteltynä valintasi mukaisena eräpäivänä. Raha lähtee tililtämme eräpäivänä ja on SEPA-alueella tapahtuvissa maksuissa ilmoittamallasi tilillä seuraavana pankkipäivänä. Huomaathan, että jos eräpäivä on perjantai, ovat rahat tililläsi vasta maanantaina. Jos eräpäivä osuu viikonlopulle, lähtee tilitys liikkelle vasta maanantaina ja on tililläsi tiistaina. Maksun siirtyessä saman pankin sisällä näkyy se jo eräpäivänä tililläsi (pl. viikonloput ja pyhät).

Lähetä meille sähköpostia

Yhteystiedot

TOIMISTO JA VARASTO
Nuutisarankatu
14 E
33900 Tampere
FINLAND
+358 10 349 4100
asiakaspalvelu@rekki.fi
LASKUTUSOSOITE
Omnichannel Retail Services Oy /Rekki.fi
Y-tunnus 2716923-6
Nuutisarankatu 14 E
33900 Tampere
FINLAND
MUUT YHTEYSTIEDOT

Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@rekki.fi.
Parhaiten tavoitat meidät Asiakaspalvelunumerostamme ja verkkoasiakaspalvelustamme.

Yhteistyömahdollisuuksista kiinnostuneita, median edustajia ja muita kumppaneita pyydämme ottamaan yhteyttä lähettämällä sähköpostiviestiä osoitteeseen yhteistyo@rekki.fi.