Nuutisarankatu 14 E, 33900 Tampere

Palvelemme vain verkossa

Moro!

Rekki operoi valtakunnan laajuisesti Tampereelta käsin. Toimistomme sijaitsee varastomme yhteydessä. Meillä ei ole myymälää eikä toistaiseksi ole tarkoituskaan sellaista pystyttää, sillä uskomme vahvasti verkon voimaan. Kun haluat lähettää meille postia, aiheellisia laskuja tai avata keskustelun yhteistyöstä, katso alta, millä tavoin ja mihin toivomme yhteydenottoasi.

Usein Kysyttyjä Kysymyksiä

Olethan lukenut ainakin seuraavat vastaukset Usein Kysyttyihin Kysymyksiin ennen viestisi lähettämistä.

Miten saan lähetyskoodin?

Saat lähetyskoodin täyttämällä lähetyskoodin tilauslomakkeen. Lähetämme koodiviestin sinulle sähköpostilla noin viikon sisään. Jos et ole saanut koodiviestiä, se on saattanut ohjautua roskapostikansioon. Jos viesti ei löydy roskapostista, niin ota yhteys asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@rekki.fi, +358 10 349 4100

Miten varmistan, että myytävät vaatteet sopivat valikoimaanne?

Otamme vastaan tuotteita, jotka täyttävät Rekin laatukriteerit. Tuotteiden tulee olla hyväkuntoisia, ajankohtaisia ja brändiltään sellaisia, joita hyväksymme.

Otamme vastaan vaatteita sesongeittain seuraavasti:
Helmikuu – heinäkuu: kevät- ja kesäkauden vaatteet.
Heinäkuu – helmikuu: syys- ja talvikauden vaatteet.

Täältä voit lukea oppaan myytävien vaatteiden valikointiin.

Otatteko vastaan muitakin brändejä kuin brändilistalta löytyviä?

Kyllä. Brändilistalta löytyy merkkejä, jotka ovat erityisen suosittuja kaupassamme. Otamme vastaan myös muitakin laadukkaita merkkejä. Lista on suuntaa ja laatumielikuvaa antava.

Kurkkaa Brändilista sivulta erityisesti välilehti, josta löytyy brändit, joita emme ota vastaan.

Voinko tuoda vaatepaketin suoraan Rekin toimipisteelle?

Kyllä. Ensisijaisesti toivomme, että tuotteet lähetetään meille. Jos kuitenkin asut lähellä tai sinulle on helpompi toimittaa tuotteet suoraan meille, niin sovitaan asiasta erikseen. 

Tarvitset myös tuotua pakettia varten lähetyskoodin. Kun olet saanut koodin sähköpostiisi, ota yhteys asiakaspalveluumme, niin sovitaan aika vaatteiden tuonnille: asiakaspalvelu@rekki.fi tai +358 10 349 4100 

Emme arvioi tuotteita saman tien paikan päällä, vaan paketti menee saman käsittelyprosessin läpi, kuin muutkin Rekille tulleet lähetykset. Saat tarjouksen tuotteistasi 14 päivän sisällä paketin saapumisesta Rekin varastolle. 

Milloin maksu näkyy tililläni?

Maksuaika riippuu valitsemastasi korvausmallista

Myyntitili:
Myyntituottojen tilitys tapahtuu kuukausittain kunkin kuukauden viimeisenä päivänä (tai tätä seuraavana pankkipäivänä). Tilityksessä huomioidaan kaikki edellisen kuukauden aikana myydyt tuotteet. Toimitamme sinulle tilityksen yhteydessä erittelyn myydyistä tuotteista.

Myy heti:
Tiitys tapahtuu tarjouksessa määriteltynä maksupäivänä, joka on 40. päivää tarjouksen hyväksymisen jälkeen.

Molemmissa malleissa raha lähtee tililtämme ja on SEPA-alueella tapahtuvissa maksuissa ilmoittamallasi tilillä joko seuraavana pankkipäivänä tai maksupäivää seuraavana toisena pankkipäivänä mikäli maksusuoritus lähtee klo 18 jälkeen. Mikäli pankkisi on OP, näkyy suoritus tililläsi jo maksupäivänä.

Huomaathan, että jos maksupäivä osuu perjantaille, on maksu perillä seuraavan viikon alussa ja jos maksupäivä on viikonloppuna, lähtee maksu eteenpäin vasta seuraavana pankkipäivänä eli maanantaina ja on perillä tiistaina. Huomioithan, että myös pyhäpäivät vaikuttavat maksuliikenteeseen samalla tavalla kuin viikonloput.

Lähetä meille sähköpostia

Yhteystiedot

TOIMISTO JA VARASTO
Nuutisarankatu
14 E
33900 Tampere
FINLAND
+358 10 349 4100
asiakaspalvelu@rekki.fi
LASKUTUSOSOITE
Omnichannel Retail Services Oy /Rekki.fi
Y-tunnus 2716923-6
Nuutisarankatu 14 E
33900 Tampere
FINLAND
MUUT YHTEYSTIEDOT

Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@rekki.fi.
Parhaiten tavoitat meidät Asiakaspalvelunumerostamme ja verkkoasiakaspalvelustamme.

Yhteistyömahdollisuuksista kiinnostuneita, median edustajia ja muita kumppaneita pyydämme ottamaan yhteyttä lähettämällä sähköpostiviestiä osoitteeseen yhteistyo@rekki.fi.