Nuutisarankatu 14 E, 33900 Tampere

Palvelemme vain verkossa

Moro!

Rekki operoi valtakunnan laajuisesti Tampereelta käsin. Toimistomme sijaitsee varastomme yhteydessä. Meillä ei ole myymälää eikä toistaiseksi ole tarkoituskaan sellaista pystyttää, sillä uskomme vahvasti verkon voimaan. Kun haluat lähettää meille postia, aiheellisia laskuja tai avata keskustelun yhteistyöstä, katso alta, millä tavoin ja mihin toivomme yhteydenottoasi.

Usein Kysyttyjä Kysymyksiä

Olethan lukenut ainakin seuraavat vastaukset Usein Kysyttyihin Kysymyksiin ennen viestisi lähettämistä.

Onko pakettini tullut perille?

Helpoiten voit tarkistaa pakettisi olinpaikan Matkahuollon pakettiseurannasta MH-tunnuksen avulla. MH-tunnus on kuitissa, jonka sait pakettia lähettäessä. Ilman MH-tunnusta paketin paikantaminen on vaikeaa, koska varastollamme on pitkä jono käsittelyssä olevia paketteja.

Nyt kesäaikaan (heinä-elokuu) tarjouksen saamisessa voi kestää n. 3 viikkoa. Kesän valtava suosio yllätti meidät täysin, mistä johtuen emme harmillisesti ehdi käydä meille toimitettuja lähetyksiä läpi normaalin kahden viikon käsittelyaikataulumme puitteissa. Puramme käsittelyjonon pakettisumaa täällä koko tiimimme voimin niin nopeasti, kuin vain pystymme. 

Haluan myydä teille vaatteita. Miten toimin?

Mahtavaa, että myynti Rekille kiinnostaa! Otamme myyntiin trendikkäitä nykymuodin mukaisia vaatteita sekä ajattomia luottotuotteita kuten Leviksen farkkuja ja Marimekon Jokapoika-paitoja. Meille voi lähettää tilaamallaan lähetyskoodilla veloituksetta vaatepaketin.

Arvioimme jokaisen tuotteen tuotekohtaisesti ja määrittelemme sille hinnan, jonka perusteella tarjous muodostuu asiakkaalle. Tarjouksen saadessaan voi valita kahdesta eri myyntimallista. Pakettikohtainen käsittelykulu on 9,90 €, joka huomioidaan tarjouksessa.

Tässä lyhyesti kerrottuna miten myynti Rekille toimii:

Kaikki tarkemmat tiedot myyntiin ja tuotteiden valikointiin liittyen saat täältä:
https://rekki.fi/ohjeet-myyntiin/

https://rekki.fi/muistilista-vaatteiden-lahetykseen/

Lähetystä varten tarvitset lähetyskoodin ja sen saat täältä:
https://rekki.fi/lahetystunnuksen-tilauslomake/

Miten varmistan, että myytävät vaatteet sopivat valikoimaanne?

Otamme vastaan tuotteita, jotka täyttävät Rekin laatukriteerit. Tuotteiden tulee olla hyväkuntoisia, ajankohtaisia ja brändiltään sellaisia, joita hyväksymme.

Otamme vastaan vaatteita sesongeittain seuraavasti:


Tammikuu – huhtikuu: kevätvaatteet 

Maaliskuu – kesäkuu: kesävaatteet

Heinäkuu – syyskuu: syksyvaatteet

Syyskuu – helmikuu: talvivaatteet

Tarkemmat tiedot vaatteiden valintaan löydät oppaasta myytävien vaatteiden valikointiin.

Mistä saan lähetyskoodin?

Jokaista lähetystä varten tarvitset RK-alkuisen lähetyskoodin. Koodin saat tekemällä lähetyskooditilauksen täältä.

Lähetämme koodin heti kun voimme ottaa uusia tuotteita vastaan. Tällä hetkellä jonotusaika on noin 3 viikkoa. Sinun pitäisi saada sähköpostiisi vahvistus lähetyskoodin tilauksesta heti lomakkeen lähetyksen jälkeen. Olethan tarkkana, että täytät kaikki tietosi oikein, jotta tavoitamme sinut tarjouksen yhteydessä. 

.

Voinko tuoda vaatepaketin suoraan Rekin toimipisteelle?

Kyllä. Ensisijaisesti toivomme, että tuotteet lähetetään meille. Jos kuitenkin asut lähellä tai sinulle on helpompi toimittaa tuotteet suoraan meille, niin sovitaan asiasta erikseen. 

Tarvitset myös tuotua pakettia varten lähetyskoodin. Kun olet saanut koodin sähköpostiisi, ota yhteys asiakaspalveluumme, niin sovitaan aika vaatteiden tuonnille: asiakaspalvelu@rekki.fi tai +358 10 349 4100 

Emme arvioi tuotteita saman tien paikan päällä, vaan paketti menee saman käsittelyprosessin läpi, kuin muutkin Rekille tulleet lähetykset. Saat tarjouksen tuotteistasi 14 päivän sisällä paketin saapumisesta Rekin varastolle. 

Milloin maksu näkyy tililläni?

Maksuaika riippuu valitsemastasi korvausmallista

Myyntitili:
Myyntituottojen tilitys tapahtuu kuukausittain kunkin kuukauden viimeisenä päivänä (tai tätä seuraavana pankkipäivänä). Tilityksessä huomioidaan kaikki edellisen kuukauden aikana myydyt tuotteet. Toimitamme sinulle tilityksen yhteydessä erittelyn myydyistä tuotteista.

Myy heti:
Tiitys tapahtuu tarjouksessa määriteltynä maksupäivänä, joka on 40. päivää tarjouksen hyväksymisen jälkeen.

Molemmissa malleissa raha lähtee tililtämme ja on SEPA-alueella tapahtuvissa maksuissa ilmoittamallasi tilillä joko seuraavana pankkipäivänä tai maksupäivää seuraavana toisena pankkipäivänä mikäli maksusuoritus lähtee klo 18 jälkeen. Mikäli pankkisi on OP, näkyy suoritus tililläsi jo maksupäivänä.

Huomaathan, että jos maksupäivä osuu perjantaille, on maksu perillä seuraavan viikon alussa ja jos maksupäivä on viikonloppuna, lähtee maksu eteenpäin vasta seuraavana pankkipäivänä eli maanantaina ja on perillä tiistaina. Huomioithan, että myös pyhäpäivät vaikuttavat maksuliikenteeseen samalla tavalla kuin viikonloput.

Maksu jäi kesken, enkä löydä enää ostoskorissani olleita tuotteita. Mitä teen?

Miksi näin kävi?

Jos tilauksesi maksutapahtuma on jäänyt kesken tai jotenkin epäonnistunut, jää tuo maksamaton tilaus vielä varatuksi kauppaamme. Tilauksen tuotteet eivät siis vapaudu muille tai sinulle uudelleen ostettavaksi, vaikka maksu epäonnistui. Tuo tilaus odottaa maksusuorituksen loppuunvientiä 2 vuorokautta siitä kun teit tilauksen. Tilauksesi tuotteet näkyvät tuolloin varattuna kaupassa.

Mitä nyt?

Saat keskenjääneestä tilauksesta automaattisen sähköpostiviestin, josta löytyy linkki, jonka kautta pääset maksamaan tilauksen. Jos teit tilauksen kirjautuneena omalle käyttäjätilillesi, pääset maksamaan tilauksen oman tilisi kautta, “tilaukset” kohdasta.  

Mihin alennuskoodi laitetaan?

Voit täyttää alennuskoodin, joko ostoskori-sivulla tai tilauksen tiedot-sivulla. Alennus näkyy tilauksessasi heti kupongin käytön jälkeen. Huomioithan, että kuponkia ei pysty käyttämään tilaukseen enää tilauksen maksamisen jälkeen.

Ota meihin yhteyttä

Jos haluat nopeasti vastauksen kysymykseesi, käy tsekkaamassa täältä meidän iso kasa kysytyimpiä kysymyksiä. Sieltä löydät varmasti vastauksen myös sinua askarruttavaan asiaan.

Mikäli kuitenkin jokin jäi vielä mietityttämään, laita meille viestiä chatissä (arkisin n. klo 8-16) tai tämän lomakkeen kautta – me vastaamme varmasti!

Yhteystiedot

TOIMISTO JA VARASTO
Nuutisarankatu
14 E
33900 Tampere
FINLAND
+358 10 349 4100
asiakaspalvelu@rekki.fi
LASKUTUSOSOITE
Omnichannel Retail Services Oy /Rekki.fi
Y-tunnus 2716923-6
Nuutisarankatu 14 E
33900 Tampere
FINLAND
MUUT YHTEYSTIEDOT

Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@rekki.fi.
Parhaiten tavoitat meidät Asiakaspalvelunumerostamme ja verkkoasiakaspalvelustamme.

Yhteistyömahdollisuuksista kiinnostuneita, median edustajia ja muita kumppaneita pyydämme ottamaan yhteyttä lähettämällä sähköpostiviestiä osoitteeseen yhteistyo@rekki.fi.

VAIKUTTAJAT
Vaikuttaja, rakastatko Rekkiä ja haluaisit kertoa meistä myös seuraajillesi?Olemme kiinnostuneita kuulemaan, millainen yhteistyö olisi sinun seuraajille kaikista mielekkäintä! Lähetä meille sähköpostitse ehdotuksesi yhteistyön sisällöstä, kanavista, potentiaalisesta kattavuudesta sekä kustannuksista, niin ollaan tarkemmin yhteydessä 🙂