Onko mielessäsi jokin askarruttava kysymys liittyen Rekillä myyntiin, johon kaipailisit vastausta? Ehkäpä löydät vastauksen kysymykseesi heti tästä blogipostauksesta! Alla koottuna vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen myynnin aloitukseen ja myyntijaksoon Rekillä 😊

Haluan myydä teille vaatteita. Miten toimin?

Tässä ohjeet myynnin aloitukseen pähkinänkuoressa:

1. Rekisteröi paketti täällä
2. Valitse myytävät vaatteet ja pakkaa ne esimerkiksi laatikkoon tai kestokassiin
3. Lähetä paketti Rekkilään veloituksetta tai jätä droppipisteelle Tampereen seudulla. Droppipisteistä lisää täällä
4. Käymme läpi tuotteesi ja lähetämme niistä sinulle tarjouksen, jonka voit hyväksyä tai hylätä
5. Jos hyväksyt tarjouksen, myynti voi alkaa!

Pääset rekisteröimään vaatelähetyksen ja lukemaan tarkemmat tiedot myyntiin tästä.

Miten rekisteröin vaatelähetyksen?

Jokaista vaatelähetystä kohden tarvitset yksilöllisen pakettikoodin, jonka saat sähköpostitse lomakkeen täytettyäsi. Voit rekisteröidä lähetyksesi täältä. Kun lomake on onnistuneesti täytetty saat sähköpostiisi vahvistuksen. Olethan tarkkana, että täytät kaikki tietosi oikein, jotta tavoitamme sinut tarjouksen yhteydessä 😊

Muistathan rekisteröidä jokaisen paketin erikseen. Tarvitset jokaiselle paketille oman yksilöllisen pakettikoodin.

Minkälaisia tuotteita otatte myyntiin?

Otamme myyntiin naisten, miesten ja lasten sesonkiin sopivia, ehjiä, siistejä ja nykyaikaisia vaatteita sekä asusteita, joilla on vielä käyttöikää jäljellä.

Otamme vastaan vaatteita sesongeittain seuraavasti:

Tammikuu – huhtikuu: kevätvaatteet

Maaliskuu – kesäkuu: kesävaatteet

Heinäkuu – syyskuu: syksyvaatteet

Syyskuu – tammikuu: talvivaatteet

Saako lähetettävässä vaatteessa olla kulumaa?

Rekki on hyväkuntoisten käytettyjen vaatteiden ja asusteiden kauppapaikka, eli vaatteen kunto on meille tärkeä asia. Pieni kuluma tai kauneusvirhe vaatteessa ei haittaa, mikäli se ei ole liian häiritsevä seuraavaa ostajaa ajatellen. Jos et ole varma, onko tuote jonkin kauneusvirheen takia sopiva, mieti olisitko itse valmis maksamaan tuotteesta virheen tai siinä näkyvien kulumisen jäljistä huolimatta, tästä voi olla apua valinnassa 😊

Haluamme tarjota asiakkaillemme laadukkaita hyväkuntoisia vaatteita, joilla on vielä pitkä käyttöikä jäljellä ja päätökset tuotekäsittelyssä tehdään aina seuraavaa ostajaa ajatellen.

Miten myyntitili toimii?

Tuotteet säilyvät omistuksessasi ja ne ovat myynnissä Rekillä 180 päivän ajan, jonka jälkeen saat halutessasi mahdolliset myymättä jääneet tuotteet takaisin itsellesi. Korvauksen tuotteista saat, kun tuote on myyty eteenpäin. Tilitys tapahtuu aina kuukauden viiveellä. Tämä johtuu tarjoamastamme 30 vuorokauden palautusajasta verkkokaupasta ostetuille tuotteille, joten odotamme mahdollisia palautuksia tuon “tyhjän” kuukauden ajan. Osa tuotteista voidaan siirtää myyntijakson aikana myyntiin Rekin pop up -myymälään Tampereen Sokokselle.

  • Maksamme myydyistä tuotteista myyntihinnasta myyntiohjeiden mukaisen prosenttiosuuden, 30-80 %.
  • Tuotteet ovat myynnissä Rekin valikoimassa 180 päivää
  • Myyntituoton tilitys tapahtuu joko kuukausittain tai kertatilityksenä myyntijakson päätyttyä
  • Tilityksen suuruus riippuu tuotteiden myyntimenestyksestä kaupassa
  • Saat tilityslaskelman myydyistä tuotteista kuukauden ensimmäisen seitsemän päivän aikana (kertatilityksessä, saat tilityslaskelman ainoastaan tilityksen yhteydessä myyntijakson päätyttyä)
  • Rekillä on oikeus myöntää maksimissaan 30 % alennus tuotteista, jolloin tilitys lasketaan toteutuneesta myyntihinnasta
  • Käsittelykulu on 5,90 € + 1,20 € per myyty tuote (sis. ALV 24 %).

Kuinka pitkä käsittelyaika on tällä hetkellä?

Pakettikoodin saa tällä hetkellä heti, kun se on tilattu sivuiltamme. Tarjouksen tuotteista saa tällä hetkellä noin 3 viikon kuluessa, siitä kun paketti on saapunut varastollemme. Muistatahan säilyttää lähetyksestä saamasi kuitin jossa on paketin seurantatunnus! Voit seurata Matkahuollon tai Postin sivuilta kuitissa olevan seurantatunnuksen avulla, milloin paketti on saapunut meille.

Löysitkö vastauksen kysymykseesi? 😊 Lisää kysymyksiä ja vastauksia löydät usein kysytyistä kysymyksistä. Myös asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin mieleen juolahtaviin kysymyksiin niin sähköpostitse kuin puhelimitsekin. Seuraavassa osassa usein kysyttyjä kysymyksiä liittyen Rekiltä ostamiseen.

 

Lopputalven terkuin,
Heidi