Heippa kaikki Rekin ystävät!

Palvelumme täällä Rekkilässä toimii poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta normaaliin tahtiin. Pidämme itsestämme ja toisistamme entistä parempaa huolta. Olemme erityisen tarkkoja siitä, että kukaan meistä ei tule kipeänä töihin. Hommat pyörivät, jos työntekijämme pysyvät terveinä. <3 Kiinnitämme erityishuomiota käsihygieniaan ja olemme lisänneet siivousta ja desinfiointia.

Toistaiseksi sekä Matkahuolto että Posti toimivat normaalisti. Posti ilmoitti, ettei paketeissa nähdä erityistä tartuntavaaraa, eikä vielä ole todettu, että virus olisi levinnyt pakettien välityksellä. Kuljtetusvaihtoehdoistamme löytyy myös Kotijakelu-vaihtoehto, jolloin saat tilauksesi suoraan kotiovellesi!

Myös myynti meille rullaa normaaliin tapaan. Jos haluat, voit myös yhä tuoda pakettisi meille Tampereen Sarankulmaan. Vältämme kuitenkin ylimääräisiä kontakteja, joten olemme laittaneet ovemme ulkopuolelle rullakon, johon paketin saa omalla vastuulla jättää. Käymme keräämässä paketit siitä heti sisään – koputa oveen tai toimistomme ikkunaan, jotta varmasti huomaamme tuomasi paketin. Olemme paikalla arkisin klo 8-16, paketteja voi toimittaa ainoastaan tuona aikana. Ilmoitathan ensin asiakaspalveluumme joko soittamalla tai viestillä, jos haluat tuoda paketin.

Psst! Muista, että myös meille tuotavat vaatepaketit tulee rekisteröidä täällä. Saat sähköpostiisi yksilöllisen pakettikoodin, joka tulee löytyä pakettisi sisältä yhteystietojen kera. Sieltä löydät myös kaikki muut tarvittavat ohjeet.

Asiakaspalvelumme puhelinnumero: +358 10 349 4100
Sähköposti: asiakaspalvelu@rekki.fi
Toimipisteen osoite: Nuutisarankatu 14 e, 33900 Tampere

Meidät tavoittaa myös Facebookista ja Instagramista.

Rauhallista kevättä! <3
Pidetään itsestämme ja toisistamme huolta!

 

Terkuin,
Hanna & muu Rekin poppoo